Kolekcja marki Answear to marzenia o podróży nad lazurową wodę. „Out of the blue” to romans klasycznych, marynistycznych trendów z tymi najnowszymi.
Kampania została zrealizowana na Pustyni Błędowskiej, co doskonale oddaje klimat kolekcji: dominują w niej biele, kremy i beże skontrastowane towarzystwem wyrazistego granatu. Klasyczne pasy ustępują miejsca motywom tie-dye i nadrukom toile de jouy, a żakardowe wiskozowe tkaniny dodają modelom przestrzenności.
Lato według Answear to lekkie tkaniny takie jak len, wiskoza i przewiewna bawełna. Nie zapomniano także o klasycznym, przecieranym denimie, który niezależnie od pory roku świetnie sprawdzi się jako baza stylizacji.
W kolekcji znajdziemy printowane wiskozowe sukienki z wyeksponowanym dekoltem bądź podkreśloną talią, casualowe szorty wiązane w pasie sznurkiem, a także luźne koszule – idealne na początek lata.
Kolekcję uzupełniają letnie must-havy: espadryle z klasyczną słomianą podeszwą czy plecione torebki i paski z rafii, które nadadzą stylizacjom wakacyjnej nonszalancji.