więcje
    LUDZIEwydarzeniaPress Day marki LaMunt

    Press Day marki LaMunt

    W kwietniowy poranek styliści i dziennikarze mieli okazję zapoznać się z kobiecą kolekcją nowej włoskiej marki, która pojawi się w sklepach Sportofino w Polsce. 

    Marka inspiruje kobiety do spędzania wolnego czasu w górach w nowym stylu – z większą finezją i kobiecą estetyką. Odzież funkcyjna kojarzona jest przede wszystkim z właściwościami technicznymi. Jej zadanie to ochrona przed trudnymi warunkami atmosferycznymi. Pierwotnie projektowana wyłącznie dla mężczyzn, z czasem w kolekcjach zaczęły pojawiać się wzory dla żeńskiej części wielbicieli wysokich gór. LaMunt, pod względem stylu, nie jest dokładnie tym, do czego przyzwyczajone są miłośniczki sportów górskich. Marka stworzona przez kobiety dla kobiet dąży do wykreowania nowego dresscode dla odzieży wykorzystywanej podczas eksploracji gór. Projekty mają zapewnić nie tylko wygodę i funkcjonalność, ale również idealnie dopasować się do kobiecej figury. Wszechstronne rozwiązania pozwalają na wykorzystanie produktów na kilka sposobów w zależności od pogody. Idealne dla pewnych siebie, bezkompromisowych kobiet, które chcą wyrazić swoją kobiecość i styl bez kompromisów w zakresie funkcjonalności odzieży.

    reklama

    LaMunt będzie dostępna wyłącznie w sklepach Sportofino na terenie całej Polski oraz online https://sportofino.com/ LaMunt to część grupy Oberalp, która jest właścicielem kilku innych marek górskich – Salewa, Dynafit i Wild Country.

    Spotkanie przygotowała agencja Khaki PR i zrealizowano je w wyjątkowym miejscu na mapie Warszawy, w którym 100% przychodów z komercyjnego wynajmu przestrzeni eventowych przeznaczana jest na wzmacnianie lokalnego ekosystemu innowacji. W przestrzeń Kampusu Innowacji ulokowanej w Varso Place, przy ulicy Chmielnej 73. To miejsce dla każdego, dla kogo innowacje są ważne. Fundacja tworzy szereg darmowych programów edukacyjnych, które pozwalają zwiększać mobilność ekonomiczną i usuwają bariery z ekosystemu.

    Wybór takiego miejsca wpisuje się w fundamenty marki LaMunt, która ma jasno wytyczone kryteria funkcjonowania. Dlatego do produkcji używa certyfikowanych, naturalnych materiałów, kaszmir pozyskuje z recyklingu i nie stosuje PFC, czyli substancji chemicznych szkodliwych dla środowiska, które mają powszechne zastosowanie w membranach (zapewniają właściwości hydrofobowe). Produkty są wytwarzane w kontrolowanych fabrykach, które dbają o uczciwe warunki pracy i etyczne standardy społeczne. LaMunt jest też członkiem Fair Wear Foundation, organizacji pozarządowej promującej uczciwe warunki pracy w branży odzieżowej.

    reklama

    o autorze

    reklama