więcje
    MODAModa męskaNa skraj czasu

    Na skraj czasu

    LANCERTO otwiera sezon jesienno-zimowy kolekcją pod hasłem: „On the edge of time” – na skraju czasu. Klasyczne wzory i kolory okraszone odrobiną fantazji oraz inspiracji prosto z mody ulicznej składają się na kilkaset nowych propozycji w portfolio marki. Kolekcja męska dostępna jest już w salonach w całej Polsce, sklepie internetowym oraz na popularnych platformach marketplace.


    Start nowego sezonu został zaplanowany na 12 września. Asortyment jest dostępny w 32 miastach, w których funkcjonują salony stylowej marki, a także w sklepie online, na Zalando, empik.com i Allegro. Cała kolekcja, razem z dodatkami to kilkaset nowych pozycji w portfolio. Dlatego w sklepach stacjonarnych czekają na klientów tablety umożliwiające zamówienie 100 proc. kolekcji. Jeśli w sklepie nie jest dostępny konkretny element, zostanie on sprowadzony na życzenie klienta w ciągu max. 48h.
    „Nasi projektanci postawili w tym sezonie na klasyczne wzory i kolory, ale nie bali się użyć fantazji” – komentuje Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO. „Inspiracje pochodzą z mody ulicznej i wychodzą poza nudne standardy. Królują brązy, beże, granaty ale też zielenie przełamane szarością i odcienie czerwieni przypominające dojrzałe wina bordoskie” – uzupełnia Grochala. W kolekcji dominują drobne prążki, niewielkie pepitki, kraty typu tartan przywodzące na myśl brytyjski klimat. Ważnym elementem są koszule z odpornymi na pranie i blaknięcie cyfrowymi nadrukami w motywy roślinne i wzory orientalne typu paisley.

    reklama


    Kolekcja prezentowana jest na zjawiskowych fotosach podkreślających jej styl i charakter. Jesień i zima to czas refleksji i podsumowań, czas na styku nowego i starego dlatego kolekcję wspiera kampania pod hasłem: „On the edge of time” – na skraju czasu. Tłem jest surowy, skandynawski pejzaż, pełen minimalistycznej architektury, dzikiej natury i skalistych wybrzeży naznaczony przez bliskość morza. Większość zdjęć została zrealizowana w prowincji Skania w okolicach cieśniny Öresund i miasta Malmö.
    Jesienią i zimą stylowy mężczyzna może przebierać w eleganckich płaszczach, kurtkach, marynarkach, kamizelkach i koszulach. Niektóre modele posiadają funkcję „trzy w jednym”. Kurtka, która może posłużyć jako lekka parka albo krótka ocieplana puchówka.

    fot. Lancerto

    Po raz pierwszy marka zaoferuje tak szeroką ofertę kurtek skórzanych. W kolekcji znajdzie się osiem wzorów w trzech kolorach: czarnym, brązowym i granatowym. Wszystkie kurtki zostały wykonane z ekskluzywnej skóry owczej. Modele są inspirowane kurtkami typu bomber jacket i cafe racer.
    Firma słynie z wygodnych marynarek i kamizelek, tego asortymentu nie zabraknie w tym sezonie – do dyspozycji klientów oddajemy kilkadziesiąt modeli” – zapewnia Grochala.

    reklama

    o autorze

    reklama