więcje
    STYL ŻYCIAmiejsca polecanePRESS TOUR W MÖVENPICK GRAND HOTEL

    PRESS TOUR W MÖVENPICK GRAND HOTEL

    NIEZWYKŁE DOŚWIADCZENIE WE WROCŁAWIU

    Press tour do hotelu Movenpick Grand Hotel Wrocław był niezwykłą okazją, by zajrzeć za kulisy hotelowej rzeczywistości. Dotknąć tego, co zwykle ukryte przed gośćmi, a nawet częścią współpracowników z zewnątrz.

    W hotelach marki Mövenpick można podziwiać wiele elementów: piękne, komfortowe wnętrza, wspaniałą kuchnię, świetnie zorganizowane eventy. A to wszystko okraszone sympatyczną obsługą. Niesamowicie zmysłowym doświadczeniem jest na przykład sygnaturowa Chocolate Hour. Zachwycają świetnie skomponowana hotelowa oferta, wyjątkowe lokalizacje oraz serdeczność i perfekcyjne działanie pracowników hotelu.

    Na warsztatach czekoladowych. Nasza redaktor naczelna Kasia Paskuda (druga z prawej) w akcji!

    Nowy wizerunek i hołd tradycji

    Tego wszystkiego doświadczyła grupa niemal 30 dziennikarzy z Polski i zagranicy we wrocławskim Grand Hotel! Ta ikona wrocławskiego hotelarstwa powstała na początku XX wieku. Projektanci z MIXD podeszli więc do jego historii z uważnością, a jednocześnie świeżym spojrzeniem. Nowy wizerunek odpowiada nowym czasom i oczekiwaniom hotelowych gości. Jak mówi Wanda Modzelewska: „Mój ulubiony element tych wnętrz to customowe kuliste żyrandole, w których łatwo dopatrzeć się motywu winnych gron czy szampańskich bąbelków, kojarzonych z kulinarnym dziedzictwem marki Mövenpick”.

    Debata „Architektura jutra”

    Debata, od lewej: Paweł Kunz, Małgorzata Miernik, Grzegorz Rojek, Piotr Kalinowski, Aneta Książek.

    Pierwszy dzień, w którego programie znalazło się zwiedzanie hotelu, degustacje oraz wyjątkowe warsztaty czekoladowe, zakończyła debata ekspercka „Architektura jutra”, poprowadzona przez Pawła Kunza. Małgorzata Miernik, Design and Technical Director Poland and Baltics w Grupie Accor, Grzegorz Rojek, prezes zarządu Grand Hotel, Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD, i Aneta Książek, szefowa Biura Spotkań i Wydarzeń – Poland Convention Bureau rozmawiali m.in. o tym, jakie wyzwania niesie pogodzenie historii i nowoczesności, adaptacja zabytkowych obiektów i hotelarstwo zrównoważone środowiskowo.

    Jak w szwajcarskim zegarku

    Wrocławski hotel to drugi obiekt szwajcarskiej marki w Polsce, jednak, jak się okazało, świetnie wpisuje się on ze swoją specyfiką w obecne trendy i oczekiwania turystów, poszukujących autentyczności, unikalnych doświadczeń i elegancji.

    o autorze

    reklama