NIEZWYKŁE DOŚWIADCZENIE WE WROCŁAWIU
Press tour do hotelu Movenpick Grand Hotel Wrocław był niezwykłą okazją, by zajrzeć za kulisy hotelowej rzeczywistości. Dotknąć tego, co zwykle ukryte przed gośćmi, a nawet częścią współpracowników z zewnątrz.
W hotelach marki Mövenpick można podziwiać wiele elementów: piękne, komfortowe wnętrza, wspaniałą kuchnię, świetnie zorganizowane eventy. A to wszystko okraszone sympatyczną obsługą. Niesamowicie zmysłowym doświadczeniem jest na przykład sygnaturowa Chocolate Hour. Zachwycają świetnie skomponowana hotelowa oferta, wyjątkowe lokalizacje oraz serdeczność i perfekcyjne działanie pracowników hotelu.

Nowy wizerunek i hołd tradycji
Tego wszystkiego doświadczyła grupa niemal 30 dziennikarzy z Polski i zagranicy we wrocławskim Grand Hotel! Ta ikona wrocławskiego hotelarstwa powstała na początku XX wieku. Projektanci z MIXD podeszli więc do jego historii z uważnością, a jednocześnie świeżym spojrzeniem. Nowy wizerunek odpowiada nowym czasom i oczekiwaniom hotelowych gości. Jak mówi Wanda Modzelewska: „Mój ulubiony element tych wnętrz to customowe kuliste żyrandole, w których łatwo dopatrzeć się motywu winnych gron czy szampańskich bąbelków, kojarzonych z kulinarnym dziedzictwem marki Mövenpick”.
Debata „Architektura jutra”

Pierwszy dzień, w którego programie znalazło się zwiedzanie hotelu, degustacje oraz wyjątkowe warsztaty czekoladowe, zakończyła debata ekspercka „Architektura jutra”, poprowadzona przez Pawła Kunza. Małgorzata Miernik, Design and Technical Director Poland and Baltics w Grupie Accor, Grzegorz Rojek, prezes zarządu Grand Hotel, Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD, i Aneta Książek, szefowa Biura Spotkań i Wydarzeń – Poland Convention Bureau rozmawiali m.in. o tym, jakie wyzwania niesie pogodzenie historii i nowoczesności, adaptacja zabytkowych obiektów i hotelarstwo zrównoważone środowiskowo.
Jak w szwajcarskim zegarku
Wrocławski hotel to drugi obiekt szwajcarskiej marki w Polsce, jednak, jak się okazało, świetnie wpisuje się on ze swoją specyfiką w obecne trendy i oczekiwania turystów, poszukujących autentyczności, unikalnych doświadczeń i elegancji.
