5 września w Melt Museum w Warszawie odbył się event, podczas którego ogłoszono, że Miley Cyrus została globalną ambasadorką marki Maybelline NY
Miley Cyrus – piosenkarka i performerka – swoim bezkompromisowym stylem i energią idealnie rezonuje z największą marką makijażową na świecie. A jej odważna reinterpretacja światowego hitu – jingla „Maybe it’s Maybelline” – otwiera nowy rozdział w historii marki. Od lat kojarzony z autentycznością i pewnością siebie, jingle wkracza w nowy rozdział – odmieniony przez niepowtarzalny głos i bezkompromisową energię Miley Cyrus. „Współpraca z marką, która celebruje wartości, autentyczność i zabawę, jest dla mnie czymś naturalnym na tym etapie życia. Myślę, że ta kampania pokazuje, iż piękno jest płynne, pewność siebie może przyjmować milion różnych form, a wszystko, czego potrzebujesz, masz w sobie od zawsze” – mówi Miley Cyrus. W kampanii, która przełamuje granice, łącząc nostalgię z odnową, Maybelline i Miley Cyrus wspólnie nadają pięknu nowy wymiar.



Plejada gwiazd na evencie
Na evencie pojawiła się plejada gwiazd, w tym Sara James, Karolina Pisarek, Wersow, Natsu, Red Lipstick Monster, Lila Jankowska, Monika Kociołek oraz wielu infulencerów. „Z perspektywy artystki uważam, że makijaż i scena to rzeczy, które są ze sobą nierozerwalne. Dla mnie to forma twórczej ekspresji. Maybelline jest marką bliską memu sercu, która towarzyszy mi od początku mojej kariery” – mówiła Sara James.
„Od zawsze inspirowałam się Mailey Cyrus i jestem jej wielką fanką, dlatego bardzo cieszę się na tę współpracę. Maybelline jest marką ponadczasową, a jej długoletnia tradycja na rynku sprawia, że również jedną z najczęściej wybieranych marek kosmetycznych na świecie” – dodała Wersow.



Kultowe produkty marki Maybelline
Podczas eventu zaprezentowano kultowe produkty Maybelline NY, w tym mascarę Sky High, podkład Super Stay oraz szminkę Super Stay Vinyl Ink, a makijaż w stylu Mikey Cyrus zaprezentował popularny wizażysta Cincior.



