Na najbardziej kultowe torebki tej marki czeka się w długiej kolejce, a żeby w ogóle trafić na listę oczekujących, trzeba mieć dobrą historię zakupową. Hermès wybiera klientów ze szczególną starannością, taką samą, z jaką produkuje swój asortyment. A robi to już od 186 lat. Teraz dzieje rodzinnej firmy i jej ekskluzywne wyroby możemy poznać bliżej dzięki książce Hermès. Historia kultowego domu, którą wydały Arkady.
Jeśli trafi do ciebie charakterystyczne, pomarańczowe pudełko, to znak, że jesteś prawdziwym wybrańcem. Znają je wszyscy wielbiciele największych modowych marek ceniący luksus i stawiający na wyroby najlepszej jakości. Ta oryginalna barwa jest zarezerwowana wyłącznie dla Hermèsa – nie znajdziemy jej nawet w słynnej palecie kolorystyczne Pantone. Już samo pomarańczowe pudełko, w które pakowane są wyroby Hermesa, przyprawia o dreszczyk emocji, a co dopiero jego zawartość! Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały i ponadczasowe wzory sprawiają, że produkty marki Hermès to obiekt pożądania największych ikon stylu. Z torebkami Hermesa, z których niejedna warta jest tyle co mieszkanie w Warszawie, dumnie paradują takie gwiazdy jak Julia Roberts, Victoria Beckham czy Lady Gaga.
Wszystko zaczęło się od warsztatu rymarskiego produkujące siodła i uprzęże. Od tamtego czasu minęło już prawie 200 lat, a oferta Hermèsa bardzo się zmieniła. Historię tej transformacji z niewielkiej rodzinnej manufaktury w jedną z najbardziej znanych marek modowych, z ponad 300 salonami na świecie, przedstawia książka Hermes. Historia kultowego domu mody autorstwa Homer Karen. To doskonałe, bogato ilustrowane kompendium wiedzy o kultowej marce, w której znajdziemy także wiele ciekawostek i poznamy największe fanki jej produktów.
Co chciała zasłonić Grace Kelly torebką, która dzięki temu zyskała ogromną popularność i otrzymała nazwę na cześć słynnej księżnej Monako? W jaki sposób problemy pewnej młodej mamy przyczyniły się do powstania popularnej torby „Birkin”? Dlaczego królowa Elżbieta II tak kochała apaszki Hermèsa oraz w jaki najbardziej zaskakujący sposób można je nosić? I jak ekscentryczny Jean Paul Gautier, który uważał tę markę za „najwspanialszy sex shop na świecie – ze wszystkimi tymi pejczami, siodłami i ostrogami” wzbogacił ją o sporą szczyptę pikanterii. Tego wszystkiego dowiesz się z pięknie wydanej książki Karen Homer.
Jest to kolejna pozycja z publikowanej przez Wydawnictwo Arkady serii poświęconej największym domom mody, w której ukazały się już: Louis Vuitton, Gucci, Chanel, Dior Yves Saint Laurent i Prada. Jej okładki nie można przeoczyć – krzyczy do nas pomarańczowym kolorem, który jest doskonale znany miłośniczkom i miłośnikom tej ekskluzywnej marki. Nieduży format książki będzie idealny do torebki – nawet jeśli nie masz takiej od Hermèsa, to zawsze możesz o niej pomarzyć, oglądając świetne zdjęcia prawdziwej dzieła rymarskiej sztuki w książce Karen Homer.
Hermés – 09 sierpnia 2023.
Opis: Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów – wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykli śmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.
Linki do książki na witrynie internetowej:
Hermés – https://arkady.eu/ksiazki/hermes-historia-kultowego-domu-mody
Już w sprzedaży!
PATRONAT HONOROWY KULTURAMODY.PL