więcje
    KULTURAksiążkiLuksusowy przedmiot pożądania

    Luksusowy przedmiot pożądania

    Na najbardziej kultowe torebki tej marki czeka się w długiej kolejce, a żeby w ogóle trafić na listę oczekujących, trzeba mieć dobrą historię zakupową. Hermès wybiera klientów ze szczególną starannością, taką samą, z jaką produkuje swój asortyment. A robi to już od 186 lat. Teraz dzieje rodzinnej firmy i jej ekskluzywne wyroby możemy poznać bliżej dzięki książce Hermès. Historia kultowego domu, którą wydały Arkady.

    materiały prasowe z ksiażki: ,,HERMES-Historia kultowego domu mody”.

    Jeśli trafi do ciebie charakterystyczne, pomarańczowe pudełko, to znak, że jesteś prawdziwym wybrańcem. Znają je wszyscy wielbiciele największych modowych marek ceniący luksus i stawiający na wyroby najlepszej jakości. Ta oryginalna barwa jest zarezerwowana wyłącznie dla Hermèsa – nie znajdziemy jej nawet w słynnej palecie kolorystyczne Pantone. Już samo pomarańczowe pudełko, w które pakowane są wyroby Hermesa, przyprawia o dreszczyk emocji, a co dopiero jego zawartość! Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały i ponadczasowe wzory sprawiają, że produkty marki Hermès to obiekt pożądania największych ikon stylu. Z torebkami Hermesa, z których niejedna warta jest tyle co mieszkanie w Warszawie, dumnie paradują takie gwiazdy jak Julia Roberts, Victoria Beckham czy Lady Gaga.

    reklama

    materiały prasowe z ksiażki: ,,HERMES-Historia kultowego domu mody”.

    Wszystko zaczęło się od warsztatu rymarskiego produkujące siodła i uprzęże. Od tamtego czasu minęło już prawie 200 lat, a oferta Hermèsa bardzo się zmieniła. Historię tej transformacji z niewielkiej rodzinnej manufaktury w jedną z najbardziej znanych marek modowych, z ponad 300 salonami na świecie, przedstawia książka Hermes. Historia kultowego domu mody autorstwa Homer Karen. To doskonałe, bogato ilustrowane kompendium wiedzy o kultowej marce, w której znajdziemy także wiele ciekawostek i poznamy największe fanki jej produktów.
    Co chciała zasłonić Grace Kelly torebką, która dzięki temu zyskała ogromną popularność i otrzymała nazwę na cześć słynnej księżnej Monako? W jaki sposób problemy pewnej młodej mamy przyczyniły się do powstania popularnej torby „Birkin”? Dlaczego królowa Elżbieta II tak kochała apaszki Hermèsa oraz w jaki najbardziej zaskakujący sposób można je nosić? I jak ekscentryczny Jean Paul Gautier, który uważał tę markę za „najwspanialszy sex shop na świecie – ze wszystkimi tymi pejczami, siodłami i ostrogami” wzbogacił ją o sporą szczyptę pikanterii. Tego wszystkiego dowiesz się z pięknie wydanej książki Karen Homer.
    Jest to kolejna pozycja z publikowanej przez Wydawnictwo Arkady serii poświęconej największym domom mody, w której ukazały się już: Louis Vuitton, Gucci, Chanel, Dior Yves Saint Laurent i Prada. Jej okładki nie można przeoczyć – krzyczy do nas pomarańczowym kolorem, który jest doskonale znany miłośniczkom i miłośnikom tej ekskluzywnej marki. Nieduży format książki będzie idealny do torebki – nawet jeśli nie masz takiej od Hermèsa, to zawsze możesz o niej pomarzyć, oglądając świetne zdjęcia prawdziwej dzieła rymarskiej sztuki w książce Karen Homer.

    Hermés – 09 sierpnia 2023.
    Opis: Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów – wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykli śmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.

    Linki do książki na witrynie internetowej:
    Hermés – https://arkady.eu/ksiazki/hermes-historia-kultowego-domu-mody

    Już w sprzedaży!

    PATRONAT HONOROWY KULTURAMODY.PL

    reklama

    o autorze

    reklama