więcje
    LUDZIEwydarzeniaFinał The Look of the year

    Finał The Look of the year

    OLA ŁADA I IWO FALISZEWSKI ZWYCIĘZCAMI KONKURSU THE LOOK OF THE YEAR!
    ZA NAMI WIELKI FINAŁ W ŁÓDZKIEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH.

    17-letnia Aleksandra Łada i 18-letni Iwo Faliszewski wygrali polską edycję najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu dla modelek i modeli THE LOOK OF THE YEAR 2023. Wydarzenie odbyło się się 1 października w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Nagrodę publiczności w drodze głosowania sms zdobył Adrian Miliszewski. Zwycięzcy będą reprezentować nasz kraj w światowym finale we Włoszech. W tym roku konkurs obchodzi jubileusz 40 lecia istnienia.

    reklama

    Podczas finału THE LOOK OF THE YEAR 2023, który poprowadzili Krystyna Sokołowska – Miss Polonia 2022 i Mateusz Szymkowiak, zobaczyliśmy 9 modelek i 10 modeli z całej Polski w kolekcjach projektantów mody i marek odzieżowych m.in. Violi Piekut, TheCadess, Doroty Kuźnickiej, Angeliki Józefczyk, Bandida Como You, Angeliki Witek, Acrimony, a także Male Me i Lamu Moda. W jury konkursu, które wytypowało najlepszą modelkę i modela roku, zasiadły znane postaci świata mody i showbiznesu. Współorganizatorem konkursu jest Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi.

    THE LOOK OF THE YEAR to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Odbywa się od 40 lat, jego pierwsza edycja miała miejsce w 1983r. Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier ikon mody takich jak: Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak. Co roku wzbudza zainteresowanie widzów i znawców branży mody na całym świecie.

    KAMPANIA ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY ONLINE W RAMACH TLOTY 2023

    Tematem wiodącym tegorocznej edycji THE LOOK OF THE YEAR była kampania „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”. W ramach projektu organizatorzy konkursu, agencja IGO-ART, pragną promować zdrowe i rozsądne korzystanie z mediów społecznościowych oraz zwiększać świadomość na temat ich negatywnych skutków. Zły wpływ treści zamieszczanych w social mediach na odbiorców to coraz częstszy problem. Podejmujemy się tego tematu ze względu na udział młodych ludzi w konkursie THE LOOK OF THE YEAR, którzy są szczególnie podatni na treści zamieszczane w social mediach oraz łatwo ulegają presji otoczenia.

    Obecnie, młodzież jest przytłoczona zdjęciami i postami ukazującymi idealne ciała, luksusowe style życia i pozornie doskonałe relacje międzyludzkie. Wywołuje to w nich poczucie niewystarczalności, niezadowolenia z własnego wyglądu oraz życia, jak i niezdrową potrzebę naśladowania tych nierzeczywistych ideałów. Są to główne tematy jakie są podejmowane w ramach kampanii społecznej i towarzyszącym jej warsztatom ze specjalistami.

    fot. Mateusz Jagielski

    reklama

    o autorze

    reklama